موفقیت نامحدود

چیزی در این کره خاکی وجود ندارد که نتوانید آن را بدست آورید، کافی است در ذهن خود این حقیقت را بپذیرید که میتوانید

موفقیت نامحدود

چیزی در این کره خاکی وجود ندارد که نتوانید آن را بدست آورید، کافی است در ذهن خود این حقیقت را بپذیرید که میتوانید

افتتاح وبلاگ

سلام و عرض ادب به تمامی دوستان عزیز

محمد بهبودی هستم، بعد از چند مدت دوری از دنیای کامپیوتر و اینترنت تصمیم گرفتم وبلاگی برای خودم افتتاح کنم که امیدوارم بتونم در این راه به هدفهائیکه دارم برسم...

هدف از ایجاد این وبلاگ برقراری ارتباط با دیگر دوستان و همچنین تبادل نظر در رابطه با موضوع هائیکه در آینده نزدیک مطرح خواهد شد و مقالاتی که در وبلاگ خواهم گذاشت...


البته هنوز مطالب به صورت کامل در وبلاگ قرار نگرفته، ولی سعی میکنم هر روز مطالب وبلاگ رو به روز کنم...

موفق و پیروز باشید

ارادتمند شما محمد

نظرات 1 + ارسال نظر
یاسر شنبه 22 تیر 1387 ساعت 15:08 http://asemooni.blogsky.com

سلام
امیدوارم با دست پر برگشته باشی

منتظزیم

بیا اونورا

سلام یاسر جان

چشم، حتما" به وبلاگت سر میزنم...

از آشنائیت خوشحال شدم

قربان تو محمد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد